Otamme mielellämme vastaan kuvia asennetuista tuotteistamme ja valmiista kohteista. Voit lähettää niitä alla, valitset vain tiedoston ja painat Lähetä. Kuvapankkia hyödynnetään asiakkaille jotka haluavat nähdä esimerkkejä saadakseen inspiraatiota ja tukea mallin tai värin valintaan. Mikäli kuvasi on niin laadukas, että haluaisimme hyödyntää sitä julkisesti markkinoinnissamme, otamme Sinuun yhteyttä kun vain täytät yhteystietosi niille varattuihin kenttiin ennen Lähetä painikkeen painamista.
Vastaanottaessasi tuotteita tarkista ne heti kuljetusvaurioiden havaitsemiseksi. Tee vaurioista merkintä rahtikirjaan ja ota yhteys kuljetuksen suorittajaan. Huomautukset on tehtävä 7 päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta, joten perinpohjainen tuotteiden tarkistaminen piilevienkin vaurioiden varalta kannattaa suorittaa mahdollisimman nopeasti.
Älä asenna virheellisiä tuotteita vaan ota yhteys ensin meihin alla olevalla reklamaatiolomakkeella. Arvioimme sitten tilanteen ja ilmoitamme saako tuotteen asentaa.
Jos vika ilmenee vasta kun tuote on asennettu, ota ensimmäisenä yhteyttä asennuksen suorittajaan. Mikäli tuotteissa ei ole huomattu vikaa ennen asennusta tai sen aikana, useimmat ongelmat johtuvat virheellisestä asennuksesta.
Meille ilmoitettavan vian todentamista helpottaa ja käsittelyä nopeuttaa, jos ongelmasta saadaan kuvia. Kuville on oma lisäystoimintonsa Reklamaatiolomakkeessa. Eduxin tilausvahvistusnumero kannattaa myös aina ilmoittaa jos se on tiedossa (voit pyytää sen jälleenmyyjältäsi).