Toimitusaikakyselyt
(Eduxin tilausnumerolla)
aikataulu@edux.fi
Reklamaatiot
reklamaatio@edux.fi
tai alempaa löytyvällä reklamaatiolomakkeella
Työhakemukset
Tuotanto: arto.viitala@edux.fi
Myynti: mika.viitala@edux.fi
(Eduxin tilausnumerolla)
aikataulu@edux.fi
reklamaatio@edux.fi
tai alempaa löytyvällä reklamaatiolomakkeella
Tuotanto: arto.viitala@edux.fi
Myynti: mika.viitala@edux.fi
Aluemyyntipäällikkö Etelä-Suomi, projektimyynti
Otamme mielellämme vastaan kuvia asennetuista tuotteistamme ja valmiista kohteista. Käytämme kuvia esimerkinomaisesti silloin, kun asiakkaat haluavat inspiraatiota ja tukea oven mallin tai värin valintaan. Mikäli kuvasi on niin laadukas, että haluaisimme hyödyntää sitä julkisessa markkinoinnissamme, otamme sinuun yhteyttä.
Lähetä kuva oheisella lomakkeella, ja muista täyttää myös yhteystietokentät, jos sallit kuvan käytön markkinointitarpeisiimme.
Vastaanottaessasi tuotteita, tarkista ne heti. Mikäli havaitset kuljetusvaurioita, tee niistä merkintä rahtikirjaan ja ota yhteys kuljetuksen tehneeseen tahoon. Huomautukset on tehtävä 7 päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta, joten perinpohjainen tuotteiden tarkistaminen piilevienkin vaurioiden varalta kannattaa suorittaa mahdollisimman nopeasti.
Älä asenna virheellisiä tuotteita. Ota ensin yhteys meihin oheisella reklamaatiolomakkeella. Arvioimme sitten tilanteen ja ilmoitamme, saako tuotteen asentaa.
Jos vika ilmenee vasta, kun tuote on asennettu, ota ensimmäisenä yhteyttä asennuksen tekijään. Mikäli tuotteissa ei ole huomattu vikaa ennen asennusta tai sen aikana, useimmat ongelmat johtuvat virheellisestä asennuksesta.
Lähetä kuvat. Meille ilmoitettavan vian todentamista helpottaa ja käsittelyä nopeuttaa, jos ongelmasta saadaan kuvia (kuvat voit lähettää niin ikään oheisella lomakkeella). Eduxin tilausvahvistusnumero kannattaa myös aina ilmoittaa, jos se on tiedossa (voit pyytää sen jälleenmyyjältäsi).
Ota viereisellä lomakkeella yhteyttä, ja kysy lisää haluamastasi tuotteesta.